Google
 

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Τιμές στον Κυριάκο Ιωάννου

Γκρέμισε τα τύχη και υποδέχθηκε το άξιο τέκνο της, τον χάλκινο Παγκοσμιονίκη Κυριάκο Ιωάννου η Λεμεσός. Σε εκδήλωση που διοργανώθηκε προς τιμήν του το βράδι της Τετάρτης στο Τσίρειο στάδιο, οι δήμοι Λεμεσού, ο ΓΣΟ, οργανωμένα σύνολα της πόλης, το κράτος διά του Υπουργού Παιδείας Άκη Κλεάνθους και πολλοί άλλοι τίμησαν τον Κυριάκο για την μεγάλη του επιτυχία να πάρει χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Οσάκα.

Ο Κυριάκος Ιωάννου, εισήλθε στο γήπεδο συνοδευόμενος απο τον προπονητή του Δημήτρη Ευθυμίου. Συμβολικά ο δρόμος που...ακολούθησαν ήταν στρωμένος με κλαδιά αγριελιάς. Στη συνέχεια ανέβηκαν σε ειδική εξέδρα, όπου τους ακολουθούσαν οι γονείς του παγκοσμιονίκη και ο αδελφός του.

Ο Δήμαρχος Λεμεσού Αντρέας Χρήστου απηύθυνε χαιρετισμό, εκ μέρους και των πέντε Δήμων της μείζονος Λεμεσού. «Με την νίκη του αυτή ο Κυριάκος, έχει τοποθετήσει την Κύπρο σε μια ξεχωριστή θέση στο παγκόσμιο αθλητικό στερέωμα. Αποδεικνύεται άξιος συνεχιστής των παραδόσεων αυτής της πόλης. Με αθλητές σαν κι εσένα η Λεμεσός θα συνεχίσει να κατέχει δίκαια τον τίτλο της αθλητομάνας». Ο Δήμαρχος Λεμεσού απένειμε στον «ιπτάμενο γίγαντα» ασημένιο δίσκο με το έμβλημα της Αμαθούντας.


Ο Κυριάκος Ιωάννου, ανεβαίνοντας στο βήμα για σύντομο χαιρετισμό δεν έκρυψε τη συγκίνηση του. «Είμαι περήφανος που είμαι Κύπριος. Πολύ πιο περήφανος που είμαι Λεμεσιανός» ήταν η πρώτη του ατάκα, η οποία αποτέλεσε...αφορμή για να ακολουθήσει παρατεταμένο χειροκρότημα απο όλους τους συγκεντρωθέντες. Ο 23χρονος πρωταθλητής απέφυγε να δώσει μεγάλες υποσχέσεις για το μέλλον. «Εγώ κάνω το καθήκον μου. Ήταν όνειρό μου να πάω τόσο ψηλά. Είμαι πολύ συγκινημένος. Εύχομαι να ακολουθήσουν παρόμοιες επιτυχίες και απο άλλους Κύπριους αθλητές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger
 

Web Page Counter