Google
 

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2007

Γκούσης: Ανεβαίνω σκαλί-σκαλί

O Τάσος Γκούσης έκανε ό,τι ήταν δυνατόν, αλλά δεν κατάφερε ν'αποοφύγει την τελευταία θέση στόν τελικό των 200 μέτρων στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Οσάκα.

Ο Έλληνας αθλητής, ωστόσο, κατέβαλε υπερπροσπάθεια, ώστε να βρίσκεται ανάμεσα στα κορυφαία ονόματα του αγωνίσματος. Αλλωστε, όπως επισήμανε και ο ίδιος μετά την κούρσα, σημασία έχει η βαθμιαία πρόοδος.

"Ήταν μια κούρσα υψηλού επιπέδου και αυτό τα λέει όλα. Είμαι πολύ κουρασμένος, αλλά πέτυχα το στόχο μου που ήταν η είσοδος στον τελικό. Σημασία έχει να ανεβαίνεις τα επίπεδα σκαλί-σκαλί και να μη βιάζεσαι. Αυτό κάνω κι εγώ. Από εδώ και πέρα, χρειάζεται περισσότερη και σκληρότερη δουλειά προκειμένου να πιάσω το κορυφαίο επίπεδο", ήταν οι πρώτες κουβέντες του Γκούση, ο οποίος συνέχισε:

"Θέλω να ευχαριστήσω τον χορηγό μου, τον μόνο που μου στάθηκε. Συγχαρητήρια στον Τάισον Γκέι, είναι πολύ μεγάλος αθλητής, καθώς κέρδισε και στα 100 και στα 200 μέτρα. Του χρόνου στο Πεκίνο πάμε για τέσσερις κούρσες με ίδιες ή χειρότερες συνθήκες", τόνισε ο Γκούσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger
 

Web Page Counter